Chęć jak najbardziej atrakcyjnego przedstawienia oferowanych produktów wymaga stosowania coraz bardziej nowatorskich rozwiązań. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki dynamicznego rozwojowi technologicznemu w zakresie fotografii, ale również jej możliwości i użyteczności.

Czy fotografia produktowa w 3D to przyszłość fotografii reklamowej?

Fotografia 3D to przede wszystkim niezwykłą użyteczność, doskonała jakość oraz ogromne potencjalne możliwości. Dzięki zastosowaniu tej formy przekazu, prezentacje produktów na stronach internetowych zyskuje całkowicie nowe, wcześniej nieznane oblicze. Zdjęcia 3D powstają poprzez wykonanie kilkudziesięciu (od 24 – 48) fotografii cyfrowych jednego, obracającego się o 360 stopni elementu. Po zestawieniu wszystkich wykonanych fotografii w całość, powstaje prezentacja idealnie odzwierciedlająca realny wygląd konkretnego elementu – z każdej jego strony.

fotografia 360

Czy zatem zdjęcia packshotem to przyszłość fotografii produktowej?

Nie ulega wątpliwości, że technika fotografii obrotowej w 3D stanowi rozwiązanie, które w sposób realny jest w stanie przyczynić się do lepszej sprzedaży produktów. Pytanie czy zdjęcia 3D to przyszłość jest właściwie retoryczne. Tego typu rozwiązania fotograficzne coraz śmielej wykorzystywane są na polskim rynku sprzedaży internetowej. Wszystkie analizy wskazują na to, że w ciągu kolejnych lat branża ta będzie się wciąż płynnie i szybko rozwijać.

Dlaczego? Skoro zdjęcia packshotem pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, wszystko wskazuje na to, że stanowią istotny element, z którym będziemy mieć do czynienia w najbliższych latach. To oznacza , że ten typ fotografii na stałe wpiszę się w działalność reklamową sprzedawców internetowych. Zdjęcia 360 stopni są najbardziej sensownym rozwiązaniem w zakresie efektywnego i efektownego prezentowania produktów. Lepsza wizualizacja produktu to de facto potencjalnie większe zyski ze sprzedaży. Dodatkowo sprzedawca oferujący najlepsze fotografie produktów staje się w oczach klienta zwyczajnie bardziej wiarygodny.