Prawdą jest, że o zakupie  jakiegokolwiek przedmiotu  z oferty sklepu internetowego, czy stacjonarnego praktycznie zawsze decyduje jego wygląd i cena.

Nie ma w tym ani ani trochę przesady.

Oczywiście, że dane techniczne i funkcjonalne sprzętu są dla dla klienta są niezbędne i ważne , ale to właśnie efektowne zdjęcie 3D potrafi skusić klienta  do zakupu.

Aby jeszcze bardziej udostępnić klientom  to wrażenie wzrokowe oraz spotęgować pragnienie posiadania wiele sklepów internetowych stosuje się nowatorską metodę zdjęć 3D oraz zdjęć obrotowych 360 stopni.

I to praktycznie w każdej branży. Od mody, kosmetyków, wyposażenia wnętrza na elektronice, motoryzacji czy sprzęcie AGD kończąc.

Dzięki temu klient może z własnego domu ocenić wszystkie walory prezentowanego i interesującego go przedmiotu.

Dlaczego warto postawić na zdjęcia 3D? – opinia nabywcy

Zdjęcia wykonane w formacie 3D  pozwalają pokazać przedmiot  z każdej strony, dzięki czemu
możliwe jest dokładniejsze jego poznanie , ocena kształtu, koloru czy funkcjonalności.

O ostatecznej decyzji czy klienta zakupi dany przedmiot, czy nie często stanowi jakość prezentowanego w sklepie internetowym zdjęcia 3D czy prezentacji 360 stopni.
Im jest ona dokładniej wykonana i uwzględniająca istotne z punktu użytkownika szczegóły tym produkt będzie się lepiej sprzedawał.

Dużo zależy tutaj również od odpowiedniej kompozycji prezentacji, ustawienia dogodnego koloru tła czy oświetlenia – i na te elementy kompozycji  powinniśmy zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu prezentacji przedmiotów mających powodować dodatkowe wrażenia duchowe – szczególnie kosmetyki, akcesoria dla pań i panów czy bielizna.

Zdjęcia 3D produktów do sklepu wykonasz tutaj.

 

Dlaczego warto postawić na zdjęcia 3D? – opinia sklepu

Dzięki nowoczesnym urządzeniom, zdjęcia 3D w szczególny sposób potrafią przedstawić  asortyment sklepu internetowego , dzięki czemu łatwym  staje się porównanie wybranych  przedmiotów, a co za tym idzie, również decyzja o zakupie  staje się niezwykle łatwa.

I  to właśnie często szala przechyla się na korzyść sklepu w którym zastosowano właśnie zdjęcia 3D czy 360 stopni.

Dlatego warto postawić na wzbogacenie prezentacji asortymentu sklepu o zdjęcia 3D bo mimo wszystko  klient kupuje oczami.