Fotografia 3D w sklepach internetowych

Jak wszyscy wiemy jeden mały obrazek przedmiotu może powiedzieć o nim zdecydowanie więcej niż dziesiątki słów. Nawet najlepiej opisany produkt, z podkreślonymi zaletami i całą gamą danych technicznych nie powie klientowi nic, jeśli nie będzie posiadać dobrego zdjęcia ego jego najważniejsze walory. Właśnie dlatego dużym zainteresowaniem w ostatnim czasie cieszy się fotografia 3D.

Fotografia produktowa 3D w jaki sposób powstaje ?

Fotografia produktowa 3D prezentująca fotografowany obiekt w trójwymiarze to obecnie najnowocześniejszy sposób na multimedialną prezentację oferowanych produktów. Zaletą tego typu rozwiązania jest przede wszystkim możliwość zajrzenia przez użytkownika dosłownie w każdy zakamarek przedmiotu. Dodatkowo funkcja przybliżania i obracania w dowolnym kierunku przedmiotu to z kolei szansa dostrzeżenia każdego, nawet najmniejszego detalu.

Fotografia 360 stopni – zastosowanie

Nie od dziś wiadomo, że decyzję o ostatecznym zakupie produktów najczęściej podejmujemy na podstawie ich wyglądu. Jest to szczególnie istotne w Internecie, gdzie nie mamy bezpośredniego kontaktu nabywcy z przedmiotem. Najbardziej efektywna staje się w tej kwestii fotografia 360 stopni prezentująca dany produkt z każdej strony. Nie od dziś wiadomo, że decyzję o ostatecznym zakupie produktów najczęściej podejmujemy na podstawie ich wyglądu. Jest to szczególnie istotne w Internecie, gdzie nie mamy bezpośredniego kontaktu nabywcy z przedmiotem. Najbardziej dla klienta przydatną informacją staje się w tej kwestii fotografia produktowa 3D ukazując dany przedmiot z każdej strony.

Co to jest Packshot?

Obecnie internetowi sprzedawcy nieustannie poszukuje nowatorskich sposobów, które będą w stanie realnie zwiększyć ich sprzedaż. Wśród możliwych rozwiązań znajdujemy mnóstwo potencjalnych i realnych możliwości. Tą, która od pewnego czasu cieszy się dużym zainteresowaniem jest technika packshot.

  • fotografia 360
    Permalink Gallery

    Czy fotografia produktowa 3D to przyszłość sprzedaży internetowej?

Czy fotografia produktowa 3D to przyszłość sprzedaży internetowej?

Chęć jak najbardziej atrakcyjnego przedstawienia oferowanych produktów wymaga stosowania coraz bardziej nowatorskich rozwiązań. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki dynamicznego rozwojowi technologicznemu w zakresie fotografii, ale również jej możliwości i użyteczności.

Pobierz za darmo !!