Powstawanie prezentacji 3D niesie ze sobą wiele trudności, których pokonanie umożliwia wysoko rozwinięta technika i technologia wykonywania zdjęć. Prezentacja 3D charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą użytecznością.

Dzięki niej oddawane są detale przedmiotu w najwyższej jakości, co dane ogromne możliwości.

Właśnie dzięki tej formie ukazania oferowanych produktów zyskuje się ich nowe oblicze. Jednak jak powstają te interaktywne fotografie ?

Jak wykonana jest prezentacja 3D ?

Do jej  stworzenia potrzebny jest oczywiście profesjonalny sprzęt i stanowisko.

Kolor tła może być dowolny, jednak większość specjalistów zaleca kolor biały jako neutralny, który można później oczywiście zmienić w zależności od upodobań w programie graficznym, w którym przygotowana jest kompletna
prezentacja.

Jako sprzętu, który fotografuje wybrany przedmiot używa się profesjonalnych aparatów fotograficznych, które w zależności od wymaganej jakości i ilości szczegółów ostatecznego efektu, wykonują zdjęcia w ilości od 24 do 48.

Przedmiot fotografowany musi się oczywiście obracać, a im większa ilość wykonanych zdjęć, tym płynniejszy ruch gotowej prezentacji na ekranie komputera.

Przykłady prezentacji 3D o różnej liczbie klatek znajdziesz tutaj

Tak samo robi się we wszystkich osiach, czy to od lewej do prawej strony, czy z góry na dół.

Wszystkie otrzymane w trakcie tej sesji zdjęcia są następnie układane w całość w programie komputerowym, gdzie końcowym produktem jest pełnowartościowa prezentacja, dzięki której możliwe są różne operacje na ekranie komputera.

Jakie możliwości niesie za sobą prezentacja 3D ?

Prezentacje 3D są tak wysoko oceniane przez sklepy internetowe, gdzie mogą ukazać oferowany produkt z całkowicie innej perspektywy. Można dowolnie obracać interaktywnym przedmiotem, zatrzymywać, powiększać i pomniejszać. Dzięki temu klient ma wrażenie bezpośredniego kontaktu z wybranym przedmiotem.

Wnioskując, zdjęcia 3D to przyszłość tak dla sprzedawcy, jak i klienta.

Sprzedawca ma okazję jak najlepszego przedstawienia interesującego produktu, dzięki czemu finalny zakup bardzo się upraszcza, a ewentualne wątpliwości przestają istnieć.