Sklepy internetowe to miejsca, gdzie w najprostszy sposób można dokonać zakupów interesujących nas przedmiotów wszystkich kategorii i z różnych branż. Jeśli chodzi o sposób prezentacji posiadanego asortymentu, sklepy praktycznie nie różnią się między sobą. Dopiero od niedawna najbardziej innowacyjne zaczęły stosować nową , skuteczną metodę promocji jaką jest prezentacja 360 stopni.

Każdy ze sklepów internetowych prezentujących swoją ofertę w sieci  posiada bogatą galerię fotografii dla każdego z oferowanych przedmiotów, więc klient może się możliwie dokładnie zapoznać z interesującym go przedmiotem zakupu.

Jednakże, jeśli wszystkie sklepy oferują taki sam sposób  przedstawiania swego asortymentu, wówczas trudno znaleźć pomiędzy nimi jakąś znaczącą różnicę.   We wszystkich z nich jednakowo trudno jest znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania, rozwianie związanych z zakupem na odległość  wątpliwości i rozwiązanie wszystkich problemów natury estetycznej.

Prezentacja 360 stopni sposobem na wyróżnienie się z tłumu

Najlepsze sklepy wychodzą naprzeciw wszystkim tym problemom klienta i oferują możliwość nowego spojrzenia na
interesujące go oferty. Do dyspozycji oddano najnowocześniejsze techniki wykonywania zdjęć, które ukazują każdy przedmiot i urządzenie w nowym świetle. To technika prezentacji znana jako prezentacja 360 stopni produktu.

Polega ona na wykonaniu serii 24 – 72 zdjęć przedmiotu obracającego się o stały kąt wokół jednej z osi.

Tak wykonane fotografie po złożeniu ich na komputerze, tworzą interaktywną i przestrzenną wizualizację przedmiotu. Nie ważne z czym ma się do czynienia, fotografia 360 stopni  ukazuje przedmiot w nowym świetle niemożliwym nawet do przedstawienia w klasycznym sklepie.

Niektórych większych przedmiotów jak meble, sofy i tak dalej nie da się obserwować i oceniać patrząc na nie z każdej strony i pod każdym kątem z uwagi na wagę.

Zalety zdjęć 360 stopni

Prezentacja 360 stopni  to wszystko jednak zapewnia bez dotykania czegokolwiek.

Z poziomu  fotela we własnym domu klient ma okazję spojrzeć na interesujący go przedmiot z każdej
strony. Nie jest ważne, czy chce obejrzeć górę, spód, czy boki fotografia 360 stopni  wszystko to mu zapewnia.

Dzięki tej technice klient ma całkowity obraz interesującego go przedmiotu, a wszystkie wątpliwości są rozwiane zanim nawet dotknie kupowanego towaru.

Dzięki prezentacji 360 stopni przedmiotu  nie ma możliwości pomyłki, ewentualnych niejasności co do kształtu lub wyposażenia urządzenia elektronicznego.
Dlatego prezentacja 360 stopni  okazuje się sukcesem tak dla sprzedawców, jak i kupujących. Fotografie te  to rewolucja w handlu internetowym, gdzie rzucają całkiem nowe światło na oferowane produkty.