Zwyczajne zdjęcia dwuwymiarowe odchodzą już do przeszłości, a to za sprawą nowych technik fotografowania i prezentacji 3D produktu na stronach internetowych.

Produkt przedstawiany w technice 2D sprawia wrażenie zwykłego zdjęcia fotograficznego, na którym nie ma możliwości ukazania wszystkich detali owego przedmiotu i co za tym idzie, potencjalny klient nie może ocenić przedmiotu z
każdej perspektywy.

Nie pomogą w tym nawet bogate opisy, charakterystyki techniczne oferowanego sprzętu. Klient stał się bardzo wymagający i już nie wierzy w słowo pisane, a skoro nie może widzieć interesującego go sprzętu przed sobą, wówczas nie może zdecydować jednoznacznie o kupnie.

Z pomocą przychodzi nowoczesna i nowatorska technika prezentacji 3D przedmiotów w sklepie internetowym.

Zalety umieszczania prezentacji 3D w sklepach internetowych

Dopiero od niedawna klient ma możliwość poznania interesującego go przedmiotu z wszystkimi detalami widząc go takim, jakim on faktycznie jest i nie ruszając się sprzed swojego komputera. Są to prezentacje 3D i zdjęcia wielowymiarowe produktów.

Prezentowane w witrynach sklepów zdjęcia 3D   umożliwiają ukazanie wszystkich rzeczywistych cech wizualnych każdego przedmiotu za pomocą możliwości dowolnego obrotu , powiększania w celu zapoznania się z drobniejszymi szczegółami, wyświetlaniu przedmiotu jako interaktywnej, obrotowej grafiki, którą można zatrzymywać, obserwować ją pod każdym kątem, zbliżać i oddalać, co pozwala na zapoznanie się z przedmiotem każdego typu w niespotykany dotychczas sposób.

 

 

Prezentacje 3D sposobem na zwiększenie sprzedaży w sklepie

Wszystkie te zabiegi za pomocą prezentacji 3D przedmiotu, mają na celu zaprezentowanie każdego z przedmiotów oferowanych w sklepie internetowym tak, jakby umieszczono przed oczyma klienta, a to ma oczywisty wpływ na zwiększenie sprzedaży przez pełne zapoznanie się z ofertą sklepu odnośnie wybranego produktu bez wychodzenia z domu.
Dlatego prezentacje 3D oraz pokrewne techniki jak zdjęcia 360 stopni towarów pozwalają na oszczędzenie cennego czasu potrzebnego na dotarcie do sklepu i ewentualnemu zrezygnowania z zakupu i dają obraz oferty taki, jaki jest on w rzeczywistości.

Z racji tego po takim zaprezentowaniu przedmiotu klient uzyskuje wszystkie interesujące go informacje, co pozwala mu dokonać decyzji o zakupie niemal natychmiast.